Kahoni tilbyder at forestå al fremtidig bogføring for din virksomhed, herunder afstemning af diverse konti, klargøring til revisor. Vi kan derudover tilbyde at forestå dit evt. lønregnskab, herunder indberetning til ATP, Feriekonto og Skat. Vi tilbyder at indberette moms til SKAT for din virksomhed. Vi assisterer med udarbejdelsen af årsrapport for din virksomhed.
Vor bogføring vil finde sted på såvel vort kontor som dit kontor alt efter, hvad der er mest hensigtsmæssigt. Vi bestræber os på at bogføre senest 14 arbejdsdage efter, at vi har modtaget materialet fra dig.

Efter opgavens afslutning vil alle materialer blive udleveret til din virksomhed.
Vor bogføringsassistance vil blive udført som regningsarbejde. Du kan således til enhver tid foretage skift af bogføringsassistance efter eget valg. Ved opsigelse afregnes netto kontant og vi udleverer dine materialer, og det arbejde vi indtil dette tidspunkt har udført.

For læger, klinikker, hospitaler m.v.. kan bl.a. tilbydes :
Renskrivning af journaler, erklæringer, mentalundersøgelser, statusattester m.v. efter diktafon (fra mit kontor eller hos kunden). Afspiller, skrivemaskine, kopimaskine og naturligvis PC forefindes.
Telefonpasning, tidsbestilling, arkivering m.v.
Elektronisk fakturering, samt opfølgning af indbetalinger. Betaling af regninger.
Lønningsregnskab (danløn, dataløn eller lignende.)
Momsafregning. Hvis det ønskes udføres her også løbende bogføring og klargøring til revisor (samme ydelser som til øvrige bogholderi kunder). 

Korrekturlæsning: Oversættelse fra tysk, engelsk, svensk til dansk.